• Home
  • Nieuws
  • Opinie
  • Artikelen
  • Magazine
  • Agenda
  • Buyers'Guide
  • Service
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Nieuwsbrief
  • RSS
  • Abonneren
  • CustomerFirstCustomerFirst

  • Volg deze auteur
  • RSS
  • Artikelen van deze auteur
  • Genomineerden MOAwards 2021 bekend

    Genomineerden MOAwards 2021 bekend

  • Customer Experience Benchmark: hoe scoort jouw organisatie ten opzichte van jouw sector

    Customer Experience Benchmark: hoe scoort jouw organisatie ten opzichte van jouw sector

  • [onderzoek] Grote meerderheid wil flink aantal uren vanuit huis blijven werken

    [onderzoek] Grote meerderheid wil flink aantal uren vanuit huis blijven werken

  • [ownership] 'Zo krijg je zelfs de meest vastgeroeste organisatie in beweging'

    [ownership] 'Zo krijg je zelfs de meest vastgeroeste organisatie in beweging'

  • SurveyMonkey onthult rebranding van GetFeedback CX-platform

    SurveyMonkey onthult rebranding van GetFeedback CX-platform

  • [interview] Robin Jansen (ceo Yource) over Cendris en de toekomst

    [interview] Robin Jansen (ceo Yource) over Cendris en de toekomst

  • Onderzoek: 4 van de 5 consumenten wil hulp bij review schrijven

    Onderzoek: 4 van de 5 consumenten wil hulp bij review schrijven

  • Renault: Mobilize gecreëerd vanuit superbe klantervaring

    Renault: Mobilize gecreëerd vanuit superbe klantervaring

  • Verizon Business tekent voor levering private 5G met Associated British Ports

    Verizon Business tekent voor levering private 5G met Associated British Ports

  • Belgische retailer krijgt gratis platform voor online afspraken

    Belgische retailer krijgt gratis platform voor online afspraken

  • 'Zonder autorisatie gebruikt Huawei NL geen klantdata'

    'Zonder autorisatie gebruikt Huawei NL geen klantdata'

  • Bolddata: aantal tuincentra floreert, minder bloemenwinkels

    Bolddata: aantal tuincentra floreert, minder bloemenwinkels

  • Klant weet wat 'ie krijgt: nieuwe Michelinsterren 2021 bekend

    Klant weet wat 'ie krijgt: nieuwe Michelinsterren 2021 bekend

  • Binck heeft beste klantenservice voor zelfbeleggers

    Binck heeft beste klantenservice voor zelfbeleggers

  • Bud zoekt prospects met pop-up galerie in AH

    Bud zoekt prospects met pop-up galerie in AH

  • Meer auteurs
  • Anders Jansen

    Anders Jansen

    Partner van marketingadviesbureau flowresulting
  • Susanna Nevalainen

    Susanna Nevalainen

    Senior trainer VANAD Group
  • Frank Rademakers

    Frank Rademakers

    Manager Klantcontact & WFM bij PGGM

Peter van Woensel Kooy

Peter van Woensel Kooy

Senior editor CustomerFirst

Whatsapp
Twitter0
Mente Weijer
Marcel Mens

Magazine

  • EDITIE 03 - 2021
  • Abonneer nu!
  • In de laatste editie

Meest gelezen

  • Onderzoek: 4 van de 5 consumenten wil hulp bij review schrijven

    Onderzoek: 4 van de 5 consumenten wil hulp bij review schrijven

  • Upfield investeert in relevante klantrelaties

    Upfield investeert in relevante klantrelaties

  • SurveyMonkey onthult rebranding van GetFeedback CX-platform

    SurveyMonkey onthult rebranding van GetFeedback CX-platform

  • [interview] Robin Jansen (ceo Yource) over Cendris en de toekomst

    [interview] Robin Jansen (ceo Yource) over Cendris en de toekomst

  • [ownership] 'Zo krijg je zelfs de meest vastgeroeste organisatie in beweging'

    [ownership] 'Zo krijg je zelfs de meest vastgeroeste organisatie in beweging'

Reacties


© 2021 BBP Media B.V.

  • Nieuws
  • Opinie
  • Artikelen
  • Magazine
  • Auteurs
  • Partners
  • Agenda
  • Contact
  • Colofon
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy Statement
  • RSS feed
  • CustomerFirst Buyers'Guide
  •  
    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    • Nieuwsbrief
    • RSS
    • Abonneren