Podcast #3: Voys

Podcast #3: Voys
  • 13 augustus 2015
  • Redactie

Gelukkige medewerkers maken gelukkige klanten. Dat is de overtuiging van Voys, het bedrijf dat binnen de telecommarkt de hoogste NPS-score ter wereld heeft. Voor zijn podcastserie 'Experts over Klantgerichtheid' bezoekt klantgerichtheidspecialist Sydney Brouwer toonaangevende spelers op het gebied van customer service en customer experience. Ditmaal Mark Vletter, oprichter en directeur van Voys.

Deze zakelijke telecomaanbieder stelt alles in staat om het leukste bedrijf te zijn om voor te werken. En, opmerkelijk genoeg, zonder zich daarbij te focussen op de klantbeleving. Met succes, want het groeit als kool. Het resultaat? Voys heeft, binnen de telecommarkt, 's werelds Net Promoter Score. Het bedrijf kent geen management en ook dit komt de klantbeleving ten goede.

Beluister onderaan deze pagina de nieuwe podcast. En mocht je ze gemist hebben, de vorige podcasts met Aegon en Transavia staan eveneens nog op CustomerFirst.nl.

comments powered by Disqus