Wehkamp meet klanttevredenheid via Starred

Wehkamp meet klanttevredenheid via Starred
  • 20 januari 2015
  • Redactie

Voor klanttevredenheidsonderzoeken maakt Wehkamp sinds kort gebruik van het feedbackplatform van het Nederlandse Starred.com. ‘Hiermee hebben we de mogelijkheid om realtime de klantwaardering te monitoren en kunnen we in kaart brengen welke onderdelen ervoor zorgen dat mensen Wehkamp aan anderen aanbevelen.’

Maurine Alma, brand director bij de betreffende retailer, stelt dat de NPS zeer waardevol is voor haar organisatie. ‘Als retailmerk zijn we voortdurend op zoek naar de belangrijkste aspecten waarop onze klanten ons merk waarderen, of juist niet.’ De pilot met Starred is in december succesvol afgerond. Via het feedbackplatform kan Wehkamp zijn relaties een mail sturen met een link naar een beoordelingsformulier (1 tot 5 sterren).

Andere klanten die gebruikmaken van Starred zijn onder meer Microsoft, Spotify, en USG.


 

comments powered by Disqus