CX Council ziet levenslicht

CX Council ziet levenslicht
  • 17 februari 2016
  • Redactie

Ipsos introduceert de CX Council, een forum van negen senior leiders in customer experience management. Het voornaamste doel van deze club is ‘het exploreren van de gezamenlijke uitdagingen in het meten en managen van de klantbeleving’.

Een aantal keer per jaar legt genoemd marktonderzoeksbureau de councilleden een onderwerp voor met de vraag hierop te reageren en hun deskundige visie te delen. De uitkomsten worden ingezet voor het delen van kennis en ter inspiratie van jonge CX-professionals. Als eerste output leverde dit de volgende publicatie op: Do’s & don’ts in Customer Experience.

Club van 9
Leden van CX Council zijn werkzaam in verschillende sectoren, waaronder de financiële, telecom- en verzekeringssector. Het huidige collectief bestaat uit: Marten Blankesteijn (Blendle), Rien Brus (Aegon), Ralf Ganzenmueller (Ipsos), Alexandre Guerin (Ipsos), Rutger van der Leeuw (Enexis), Esther Lubberink (Delta Lloyd), Ruth Prins (Vodafone), Nils Schmeling (N3W Strategy) en Jan Zwang (Vodafone).

Deelname aan dit nieuwe initiatief geschiedt op basis van uitnodiging.

comments powered by Disqus