Telfort deelt tips via Instagram

Telfort deelt tips via Instagram
  • 8 maart 2016
  • Redactie

Telfort heeft een Instagram-account aangemaakt om klanten te voorzien van handige tips & tricks op tech- en telecomgebied. Uitgangspunt van de telecomaanbieder is om klanten via allerlei contactkanalen te ontzorgen.

‘We merken al langer dat klanten zich in eerste instantie online oriënteren. Of ze nu een probleem ervaren of een wijziging willen doorvoeren, Telfort.nl is hun eerste stop. Daarom is het ontzettend belangrijk dat ze daar vinden wat ze zoeken’, vindt Onno van der Poel, directeur van de telecomprovider.

Community
Ook het bestaande forum is onder handen genomen: naast een verfrist design is het gebruiksgemak van de online community verder vergroot. Het gemak van de klant was het uitgangspunt van het opzetten van een nieuw forum. Gebruikers kunnen op het platform discussiëren, meepraten en vragen stellen over de producten en diensten van Telfort. Bovenal helpen klanten elkaar en delen ze ervaringen, zodat problemen direct worden opgelost.

Gloednieuw is het Instagram-account van de telecomaanbieder, vertelt Van der Poel. In korte video’s en aan de hand van foto’s krijgen volgers bruikbare tips om ‘het leven net iets slimmer in te richten’. ‘We willen klanten laten genieten van alles wat de telecomwereld te bieden heeft. Op een leuke en voordelige manier!’ Telfort was al te vinden op Facebook, Twitter, YouTube en Google+.




comments powered by Disqus