Teleopti blijft WFM-leider voor klanten

Teleopti blijft WFM-leider voor klanten
  • 1 mei 2017
  • Redactie

Workforcemanagementspecialist Teleopti geniet voor het derde jaar op rij de hoogste klanttevredenheidsscores. Daarmee laat het Zweedse bedrijf zeven andere aanbieders achter zich, leert het 2017 WFM Product & Market Report van analistenbureau DMG Consulting.

In acht van de tien geëvalueerde categorieën behaalde Teleopti de hoogste score in het huidige WFM-landschap, waaronder qua overall tevredenheid over een leverancier, continue service en support, productinnovatie en training. Volgens president David Påhlman heeft Teleopti de voorbije periode een snelle groei doorgemaakt, met name op de Noord-Amerikaanse markt en als aanbieder van WFM-oplossingen in de cloud.

Klantadvocaten
‘Hedendaagse bedrijven zien in dat medewerkerbetrokkenheid belangrijk is voor het bieden van een uitzonderlijke klantervaring, zegt Donna Fluss, president DMG Consulting, in het actuele rapport. ‘Agents die engaged en daadkrachtig zijn, zijn sterke klantadvocaten die een essentiële rol innemen in het leveren van een hoge servicekwaliteit, het bouwen aan een merk, het verbeteren van de klantreis en het verbreden van relaties met klanten.’

De andere vendors die in het rapport zijn opgenomen, zijn ActiveOps, Aspect, Calabrio, Intradiem, NICE, Verint en WorkFlex.

comments powered by Disqus