Tefal richt zich op millennial

Tefal richt zich op millennial
  • 28 februari 2018
  • Redactie

De expertise van social mediabureau Somention wordt ingezet voor het verzorgen van de content op de platformen van Tefal. Door deze werkwijze te integreren, wil de retailer meer aansluiting vinden bij millennials.

‘De professionele werkwijze bij het verzorgen van communicty magagement en inhoudelijke kennis van de opkomende millennial-doelgroep was voor ons een reden om onze social media activiteiten onder te brengen bij de ‘digital natives’ van Somention’, vertelt Tefals digital manager Lianne Spanbroek. Naast het verzorgen van content voor de sociale mediakanalen zal Somention tevens strategische campagnes opzetten voor Tefal. 

Klantidentiteit
Chantal Koeleman, client director bij Somention, vertelt over de identiteit van de klanten van het merk: ‘De huidige doelgroep van Tefal is een enthousiaste, betrokken community en wij zijn erg trots om hiervoor aan de slag te gaan. Met onze expertise en ervaring is aan ons de uitdaging om deze fans te verbinden aan Tefal door hen te activeren en de online reputatie van het merk hoog te houden.’

comments powered by Disqus