EY en VODW maken de connectie
EY VODW ziet het levenslicht, zo is vanmorgen officieel bekendgemaakt. ‘De overname van VODW is een verrijking voor EY en een logische volgende stap binnen de strategie van EY om in Nederland marktleider te worden op het gebied van digitale transformatie’, aldus Barend van Doorn (advisory leader bij EY Nederland).
De honderd medewerkers van VODW zetten de adviesdiensten voor klantgerichte innovatie, strategische marketing en digitale transformatie voort, voorlopig vanuit de locatie in Leusden. De Nederlandse adviespraktijk van EY groeit hiermee naar ruim 400 professionals en een omzet van ongeveer € 70 miljoen.
Klantgerichter
Van Doorn noemt VODW in de Benelux ‘een partij van wereldklasse’. ‘Samen met ons gaan zij de wereld veroveren. […] Samengaan met deze marktleider onderstreept de continue focus van EY op innovatie.’ Op zijn beurt ziet Patrick Ruijs, managing partner van VODW, nieuwe groeimogelijkheden. ‘Deze stap gaat ons helpen om de BV Nederland nog klantgerichter en innovatiever te maken. Wat we nu goed doen in een paar landen kunnen we straks wereldwijd aanbieden aan onze klanten.’
Het huidige management, waaronder CustomerFirst-blogger Beate van Dongen Crombags, wordt als onderdeel van deze samenwerking partner bij EY.
- klantgericht innoveren
- adviesorganisatie
- digitale transformatie
- customer experience
- krachtenbundeling
- Beate van Dongen Crombags
- EY VODW
- overname