Gratis klantreistool officieel gelanceerd
De Nederlandse initiatiefnemers van Milkymap maken de wereldwijde beschikbaarheid van hun gelijknamige customer journey tool kenbaar. Het in de basis gratis platform helpt gebruikers naar verluidt bij het ‘snel, eenvoudig en effectief visualiseren van klantreizen’.
Milkymap-gebruikers kunnen Customer Journey Maps bouwen door de toevoeging van episodes, multimedia, emoties en touchpoints, wat volgens de initiatiefnemers een bewezen methode is met de toepassing van wetenschappelijke elementen. Verder is de tool recht-toe-recht-aan en intuïtief, plus inzetbaar voor alle sectoren en voor iedereen: patiënten, studenten, burgers en werknemers. Voor meer geavanceerde gebruikers bevat het platform tevens premium functionaliteiten.
Mede-oprichter Danny Peters geeft te kennen dat hij en Olf Uineken altijd denken vanuit het perspectief van klanten en bedrijven op datzelfde spoor proberen te krijgen. ‘De reis die wij de afgelopen jaren hebben afgelegd heeft een schaalbaar vervolg gekregen: de geboorte van Milkymap.’ Lees hier ook het interview dat CustomerFirst met hem had in april 2018 over de oprichting van dit nieuwe customer journey platform.
- customer journey mapping
- gratis tool
- officiële lancering
- Milkymap
- klantperspectief
- klantreizen
- Danny Peters