Trustpilot draait er niet omheen
In zijn wens om consumenten meer inzicht te bieden in hoe bedrijven reviews verzamelen, introduceert reviewplatform Trustpilot een nieuwe functionaliteit: Transparent Inviting. Deze zelfbenoemde ‘primeur voor de reviewbranche’ vormt volgens Trustpilot een nieuwe stap op weg naar meer openheid en transparantie op zijn platform en in de sector als geheel.
‘Reviews zijn het fundament waarop bedrijven en consumenten over de hele wereld relaties aangaan, vertrouwen opbouwen en werken aan verbetering. Ik ben ervan overtuigd dat het niet alleen gaat om de sterren en reviews die bedrijven verzamelen, maar juist ook om de manier waarop ze worden verzameld’, stelt Peter Mühlmann, oprichter en ceo van Trustpilot.
Transparent Inviting toont onder meer hoe ieder bedrijf reviews verzamelt, klanten hiervoor uitnodigt en hoe vaak er op reviews gereageerd wordt. Volgens het reviewplatform kunnen consumenten hierdoor beter bepalen bij welke bedrijven ze wel en niet willen kopen.
Lees ook: Trustpilot smoort nepreviews in de kiem
- klantrelatie
- klantcontact
- Transparant Inviting
- klantreviews
- klantbeoordeling
- transparantie
- sterren toekennen
- Trustpilot