Assist Digital neemt meerderheidsbelang in The Valley Group

Assist Digital neemt meerderheidsbelang in The Valley Group
  • 20 juli 2022
  • Ryan Baij

Assist Digital neemt een meerderheid in in The Valley Group. De overname is voor beide partijen een aanvulling op het huidige portfolio.

Assist Digital, gespecialiseerd in customer experience en bekend in Europa in CRM oplossingen. The Valley Group, het bekroonde full-service customer experience bureau van Nederland in 2022. De overname van The Valley maakt deel uit van de internationale expansie, die in 2019 is gestart door Assist Digital. Het executive management heeft tot doel om een Europees toonaangevend platform te bouwen voor end-to-end digitale diensten. The Valley is de vijfde overname door Assist Digital en de tweede die in 2022 werd afgerond, een paar maanden na de integratie van het Duitse Comselect.

Enrico Donati, executive voorzitter van Assist Digital is blij met de overname:” The Valley en haar leiderschapsteam leveren uitmuntend diensten en klanten vertegenwoordigd in de Benelux-markt. Daarnaast versterkt deze integratie de capaciteiten van de Groep in sectoren die nu strategisch van groot belang zijn en waarbinnen klanten schreeuwen partners die kunnen helpen met strategische transformaties. Nederland vertegenwoordigt daarmee ook een zeer belangrijke doelmarkt voor Assist Digital, die we samen met het team van The Valley zullen blijven ontwikkelen met een dienstenportfolio dat nog rijker is dan het huidige.’

Philip Kok, CEO van The Valley voegt daaraan toe: ‘The Valley Group was klaar voor deze volgende stap en we zijn op weg om het nummer één CX-bureau in Europa te worden. Assist Digital is de perfecte partner om deze ambitie sneller en beter te realiseren. We zijn onder de indruk van de capaciteiten van de 5.000 specialisten die zowel klantervaring als klantenservice omvatten. Er zijn niet veel bureaugroepen die het totale spectrum van CX bestrijken, dus we zijn klaar voor de grote multinationals die een partner nodig hebben voor hun CX-transformatie.’

comments powered by Disqus