Mojo wil bezoekers goeie vibe geven op nieuwe website

Mojo wil bezoekers goeie vibe geven op nieuwe website
  • 15 juni 2023
  • Ryan Baij

Op de nieuwe website van Mojo moet de bezoekers gelijk 'the vibe' van het evenement voelen. Hierdoor start de klantervaring bij Mojo al ver voor begin van het evenement: namelijk bij het eerste klantcontact moment.

‘De site ziet er niet alleen mooi uit, maar voelt licht op zowel mobiel en desktop. Het complete Mojo-aanbod wordt nog overzichtelijker gepresenteerd, met betere filteropties. Door een vernieuwde, slimme architectuur aan de achterkant wordt ons ook onnodig veel handwerk bespaard, aldus Junior van der Stel, marketing- en communicatiemanager van Mojo.

‘Mojo’s website draait om de eventpagina’s. We willen dat bezoekers op deze pagina’s gelijk de vibe van het evenement kunnen proeven. Om ze mee te nemen in de (voor)pret van het evenement, maar ook goed voorbereid op pad te laten gaan, hebben we samen met Mojo nagedacht over alle fases die een event kent: van voorverkoop tot de afterparty. Al deze fases komen terug op de pagina’s. Op die manier wordt het event online en offline een groot feest’ zegt Aniek de Haan, program manager bij ontwikkelaar Dept.

 

 
 
comments powered by Disqus