Mollie gaat met Klaviyo klantervaring verbeteren

Mollie gaat met Klaviyo klantervaring verbeteren
  • 28 juli 2023
  • Ryan Baij

Mollie,gaat integreren met Klaviyo. Doel is om de klantervaring te verbeteren.

Klaviyo is een marketing automation platform dat bedrijven toelaat om op basis van data de communicatie met hun klanten te personaliseren en te automatiseren. Door de integratie met Mollie kunnen klanten van Klaviyo nu ook data over betaaltransacties inschakelen om efficiënter en persoonlijker met hun klanten te communiceren. Daarnaast gaan Mollie en Klaviyo met hun gezamenlijke agencypartners samenwerken om op basis van betaalgegevens op maat gemaakte strategieën voor marketing automation te creëren. De oplossing van Klaviyo maakt het voor marketeers makkelijk om klantgegevens te beheren. Die data kunnen ze gebruiken om via allerlei kanalen hypergepersonaliseerde ervaringen te bieden, waardoor ze hun conversie en inkomsten kunnen verhogen.

Philippe Daly, vice president Partnerships bij Mollie: 'We vinden het geweldig om samen te werken met Klaviyo, een bedrijf dat niet alleen de beste oplossingen voor marketing automation aanbiedt, maar ook de waarde van eenvoudige toegang tot klantgegevens begrijpt. Een ecosysteem van technologieën die elkaar aanvullen is een cruciale groeifactor voor bedrijven van elke omvang. Daarom zijn onze API’s makkelijk te integreren met populaire e-commerceplatforms zoals BigCommerce, Salesforce Commerce Cloud, WooCommerce, Wix en Prestashop en Shopify, maar ook voor op maat gemaakte systemen. Op die manier kunnen zoveel mogelijk klanten van de integratie profiteren.'

comments powered by Disqus