2Contact laat PTTT-donateurs in hun waarde

2Contact laat PTTT-donateurs in hun waarde
  • 7 februari 2014
  • Redactie

Het zevenkoppige belteam van 2Contact hecht tijdens de Plantronics Telesales Team Trophy vooral aan oprechte, waardevolle contacten. ‘Respondenten moet je altijd in hun waarde laten’, vindt Riquette van Brunschot, projectmanager bij de betreffende klantcontactspecialist. 

Meedoen is het belangrijkst, benadrukt Van Brunschot in relatie tot de jaarlijks gehouden belwedstrijd. ‘Voor het bedrijf en onze medewerkers is dit een mooie manier om onze betrokkenheid met de maatschappij te tonen. Tegelijkertijd zijn wij een commerciële organisatie, die altijd de beste kwaliteit en respons wil behalen. Winnen is dan ook zeker ons doel’, klinkt het strijdvaardig. Vanuit dit uitgangspunt is gekozen voor de volgende strategie: kwalitatief goede gesprekken voeren, met een goede conversie en een zo hoog mogelijke waarde. ‘Daarbij laten we de respondenten altijd in hun waarde.’

Betrokken
Het team dat namens 2Contact de competitie is aangegaan, bestaat uit zeven mensen variërend van ervaren agents tot aan contactcentermanagers. Ze bellen zo verspreid mogelijk over de dag. ‘Zij zijn zeer betrokken bij Cordaid en hebben zelf aangegeven graag voor dit goede doel te willen bellen. Juist die betrokkenheid en pro-activiteit van de agents is een doorslaggevende factor’, vindt Van Brunschot.

Noot: op Telecommerce.nl delen alle deelnemende partijen de komende tijd hun PTTT-ervaringen.

comments powered by Disqus