Mercedes-Benz gaat klantgerichter communiceren

Mercedes-Benz gaat klantgerichter communiceren
  • 09 oktober 2014
  • Redactie

Om de klantcommunicatie persoonlijker te maken, gaat Mercedes-Benz Assecoires Gmbh werken met Master Data Management (MDM) van Stibo Systems. Hiermee is de Daimler-dochter in staat om via alle kanalen consistent productinformatie te managen, te verrijken en te publiceren vanuit één enkele bron.

Mercedes-Benz Accessoires ontwerpt en verkoopt exclusieve gepersonaliseerde accessoires en collectoritems via autodealers en retailers wereldwijd. Om ervoor te zorgen dat de informatie voor partners en klanten up-to-date is, gaat de organisatie werken met het flexibele en schaalbare MDM-platform STEP van Stibo Systems. Hiermee kan Mercedes-Benz Assecoires onder meer productinformatie verrijken met handleidingen en video’s. Ook kan het systeem meerdere talen aan.

Michael Halder, hoofd media management en productcommunicatie bij MBA, verwacht dat de software van Stibo Systems de organisatie kan ondersteunen in uitbreiding en groei. ‘Met STEP kunnen we tegemoet komen aan de toenemende vraag naar gepersonaliseerde communicatie rondom productinformatie.’

comments powered by Disqus
  • Deel dit artikel
  • Reacties
  • Link