Thunderhead wint prijs met customer engagement tool

Thunderhead wint prijs met customer engagement tool
  • 23 oktober 2014
  • Redactie

Thunderhead, een Britse leverancier van SaaS-oplossingen op het vlak van customer engagement en customer experience management, is in de prijzen gevallen. Voor de vierde achtereenvolgende keer sleepte het softwarebedrijf tijdens de recente uitreiking van de Stevie Awards een International Business Award in de wacht. De ONE Engagement Hub van Thunderhead trok aan het langste eind in zijn categorie.

De kracht van de bekroonde oplossing zit ‘m in klantkennis, context en verplaatsingsgedrag, zodat service-, sales- en marketingprofessionals sterk gepersonaliseerde en waardegedreven klantreizen kunnen leveren. Uiteindelijk moet di t leiden tot meer customer advocates. Glen Manchester, ceo Thunderhead, spreekt van een enorm grote eer. ‘Ondanks de strijd van bedrijven om te veranderen in een customer centric organisatie, leeft merkloyaliteit nog altijd. Customer engagement heeft daar een groot aandeel in’, meent hij.

Klik hier voor de winnaars in de andere categorieën.

comments powered by Disqus