Nieuwe Customer Centricity opleiding in aantocht

Nieuwe Customer Centricity opleiding in aantocht
  • 18 juni 2015
  • Redactie

Beeckestijn Business School start in september dit jaar met een nieuwe postdoctorale opleiding Customer Centric Strategie en Leiderschap. ‘Het is een mooi brede opleiding voor professionals en managers die echt klantgericht willen gaan werken en die de kansen die digitalisering biedt willen benutten’, aldus directeur Hans Molenaar.

De opleiding duurt ongeveer vier maanden en bestaat uit twintig avondcolleges, een casedag en het schrijven van een eigen customer centric strategie en plan van aanpak. De studie is ontwikkeld voor onder meer (customer service) managers/directeuren, marketeers, adviseurs en salesprofessionals en wordt gehouden in Utrecht en Amsterdam.

Met deze Customer Centricity opleiding speelt Beeckestijn Business School naar eigen zeggen in op de vele bedrijven die worstelen met het centraal stellen van de klant in de gehele organisatie. Volgens het opleidingsinstituut worden zij financieel gemanaged, waardoor er weinig ruimte is voor echte klantgerichtheid en innovaties. Tijdens deze opleiding vormt de klantbeleving de kern.

comments powered by Disqus