Codelogic stoomt door

Codelogic stoomt door
  • 19 juli 2016
  • Redactie

Codelogic, leverancier van softwareoplossingen voor de contactcenterbranche, lanceert binnenkort Steam 3.0. Met deze nieuwe release van zijn klantcontactsoftware wordt multichannel klantcontact ‘eenvoudiger dan ooit’, aldus de ontwikkelaar zelf.

Een nieuwe functionaliteit die de aandacht trekt, is Live Record Transfer. Hierdoor kunnen medewerkers iedere vorm van communicatie, of dat nu een telefoongesprek, e-mail of chat is, live doorschakelen naar een collega. Voorafgaand krijgen zij live inzicht in de beschikbaarheid van hun collega’s, waarbij het systeem rekening houdt met de kennis, skills en specialisaties van teamleden.

Klantwensen
Steam-gebruikers wacht een geheel vernieuwde omgeving. Zo is de lay-out van Steam 3.0 gewijzigd en gaat de nieuwe look & feel volgens Codelogic gepaard met een hogere efficiëntie. Verder is de menustructuur per gebruiker aan te passen en is een klantenportaal opgenomen dat onder meer video’s met gebruiksinstructies bevat.

Dennis Schabracq, ceo van Codelogic, is enthousiast over de nieuwe release die op 1 augustus wordt gelanceerd. ‘Steam is altijd in ontwikkeling. Niet voor niets hebben we gekozen voor een oplossing in de cloud. We zijn voortdurend bezig met uitbouw en verbetering. Daarbij richten we ons vooral op het gemak en de wensen van de Steam-gebruiker. Feedback van al onze gebruikers is voor ons daarom van levensbelang.'

comments powered by Disqus