Flowresulting wordt onderdeel van Customer Collective

Flowresulting wordt onderdeel van Customer Collective
  • 21 oktober 2022
  • Ryan Baij

Het marketing-, strategie-, en consultancybedrijf, flowresulting, wordt onderdeel van Customer Collective groep.. Met de komst van flowresulting, versterkt Customer Collective zijn positie in Nederland.

Voor Managing Director van THoM, The House of Marketing, onderdeel van Customer Collective, Wouter Stoutjesdijk, is de komst van Flowresulting een belangrijke stap: ‘Flowresulting bezit een uitstekende reputatie, die bijdraagt aan de groeikansen van ons gehele bedrijf. Hun consultants zijn sterk in het ontwikkelen van optimale waarde-proposities, klantstrategieën en pricing voor grote bedrijven. Met deze acquisitie wordt onze dienstverlening alleen maar sterker en verankeren we ons definitief in de Nederlandse markt.’

Het in Utrecht gevestigde flowresulting, levert al meer dan 20 jaar hands-on strategisch advies. Het team van 15 adviseurs werkt onder anderen voor merken als Volkswagen, Vattenfall, Nespresso, Nationale Nederlanden, a.s.r. en ANWB. Flowresulting is expert in strategie, CX en pricing: producten en diensten waar klanten blij van worden én voor willen betalen. Het bureau wordt geleid door Marc Westeneng, Anders Jansen en Ed Ram.

Customer Collective is eind maart vorig jaar gelanceerd, bestaande uit verschillende bureaus waaronder The House of Marketing (THoM). Het is THoM’s missie om de groei van organisatie eenvoudiger te maken via talent op het vlak van strategie, digitalisering, data, technologie en branding. Customer Collective verenigt bedrijven die een of meerdere expertisedomeinen beheersen. Het collectief bestaat momenteel uit ongeveer 400 werknemers, waarvan 100 in Nederland en 20 in Duitsland.

Foto: Grégory Delens - Managing Director of Expansions Customer Collective, Wouter Stoutjesdijk - Managing Director The House of Marketing NL, Ed Ram - Partner flowresulting, Anders Jansen - Partner flowresulting, Marc Westeneng - Founding partner flowresulting, Lies Taerwe - Managing Director The House of Marketing, Regis De Preter - Investment Manager Down 2 Earth Capital

comments powered by Disqus