Ov wil het gemakkelijke voor de consument onderstrepen

Ov wil het gemakkelijke voor de consument onderstrepen
  • 24 juli 2023
  • Redactie

Om het gemak van in- en uitchecken met een pinpas te onderstrepen, start OVpay met een activatiecampagne. De campagne getiteld: 'fluitend onderweg' moet het gevoel van gemak onderstrepen en moet laten zien dat het OV goed begaanbaar is.

De campagne start met een ‘Check-in & Win’ actie, waarin de komende maanden voor OV-reizigers prijzen te winnen zijn. In het najaar start een landelijke incheck-actie. De campagne wordt ondersteund door de banken en de OV-bedrijven. Zij werken samen met Mastercard Data & Service en OVpay. Alle partijen stellen hun kanalen off– en online beschikbaar voor promotie.

Speciaal voor deze campagne maakte singer-songwriter Ro (Robin Zijlstra, bekend van GTST en Idols) het nummer ‘Vanaf nu reis ik met je mee’. Ro: ‘Ik vond het supertof om vanuit een concept voor deze campagne de muziek te schrijven. Het nummer dat we gecreëerd hebben sluit helemaal aan bij de nieuwe weg de ik in ga, waarbij ik me breder op het gebied van muziek wil ontwikkelen. Daarnaast heeD het lied ook betrekking op recente persoonlijke gebeurtenissen en staat het symbool voor mijn innerlijke reis. Je kan dus zeggen dat het lied een dubbele betekenis heeft gekregen.’

De campagne werd uitgewerkt door Big group Amsterdam.

comments powered by Disqus