Nieuws   
FBTO, ING, KIA, KPN XL en ZRTI weten klanten te raken
  • 30 juni 2015
  • Redactie

FBTO, ING, KIA, KPN XL en ZRTI weten klanten te raken

FBTO, ING, KIA ,KPN XL en het ZRTI zijn de winnaars van een Emotional Experience Certificaat 2015. Met de benoeming tot Emotional Experience Inspirators geeft de Inspirators Board aan dat zij bovengemiddelde en inspirerende prestaties op het gebied van Customer Experience Management leveren. De certificaten zijn op 19 juni toegekend tijdens de tweede Emotional Experience Inspirators Day, een initiatief van Integron, Altuïtion, Brunel en Verint.

Klantenbinding hoog op prioriteitenlijst
  • 29 juni 2015
  • Redactie

Klantenbinding hoog op prioriteitenlijst

Klantenbinding wordt meer en meer ingezet als maat voor merkentrouw. Ruim 80 procent van de marketeers vindt dit belangrijk. Dat wijst onderzoek van B2B Marketing en The Telemarketing Company uit. Onder klantenbinding verstaan we hoeveel tijd een klant bereid is te besteden aan een bedrijf. Iedereen raakt er steeds meer van overtuigd dat de band met klanten veel meer gerelateerd is met omzet dan meetgegevens over klanttevredenheid of onderzoeken naar merkentrouw.

Interactive Intelligence opnieuw in Leaders Quadrant van Gartner
  • 29 juni 2015
  • Redactie

Interactive Intelligence opnieuw in Leaders Quadrant van Gartner

Interactive Intelligence is door Gartner voor de zevende opeenvolgende keer in het ‘Leaders Quadrant’ geplaatst van het 2015 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure-report. De organisatie levert software en cloudservices voor collabaration, communications en customer engagement. ‘Ruim 20 jaar geleden zijn we begonnen met het bouwen van een all-in-one communicatieplatform voor het contactcenter’, zegt Don Brown, oprichter en CEO van Interactive Intelligence.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven
Dé jaarlijkse (e)commerce update: Shopping Today - 24 september 2015