Nieuws   
Vervuilde data leggen big data analytics lam
  • 04 mei 2015
  • Redactie

Vervuilde data leggen big data analytics lam

74 procent van de ondervraagde bedrijven in West-Europa verwacht binnen een jaar na implementatie van big data analytics een return on investment (ROI) als gevolg van de verkregen inzichten. Dat blijkt uit actueel onderzoek van Xerox, dat is uitgevoerd door Forrester Consulting onder 330 leidinggevenden in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. Vervuilde data houden de omarming hiervan vooralsnog tegen.

KCS coördineert telefonische donaties Nederland helpt Nepal
  • 01 mei 2015
  • Redactie

KCS coördineert telefonische donaties Nederland helpt Nepal

Vanaf 18.00 uur vanavond zal KCS de telefoonopvang verzorgen van de landelijke actie "Nederland helpt Nepal" van de SHO, die vandaag op 1 mei ten behoeve van de slachtoffers van de aardbeving in Nepal van start is gegaan. De hele dag is er via radio en televisie aandacht voor de slachtoffers van deze ramp. Met in totaal circa 200 vrijwilligers zal Klant Contact Services vanuit het contactcenter in Zoetermeer donaties telefonisch verwerken.

Waarom je slechte mobiele app-ervaringen moet voorkomen
  • 30 april 2015
  • Redactie

Waarom je slechte mobiele app-ervaringen moet voorkomen

Als het Oracle-onderzoek ‘Millennials and mobility: how business can tap into the app generation’ één ding duidelijk maakt, dan is het dat je slechte mobiele app-experiences moet voorkomen. 55% van de ondervraagde millennials zegt in zo’n situatie namelijk de producten of diensten van een bedrijf minder snel te gebruiken. 39% raadt producten minder snel aan daardoor en voor iets meer dan een kwart wordt het bedrijfsimago negatief beïnvloedt.

Mobiele operator moet snel antwoord vinden op Apple Pay
  • 29 april 2015
  • Redactie

Mobiele operator moet snel antwoord vinden op Apple Pay

Vooruitlopend op de verwachte internationale uitbreiding van Apple Pay en de nieuwe diensten van Google en Samsung, analyseert Siyun Zeng in het jongste IHS-rapport 'Mobile operators must refine their mobile payments services in Western Europe' de actuele stand van zaken in West-Europa met betrekking tot mobiel betalingsverkeer. Wat hebben mobiele operators tot nu toe gedaan en wat moeten ze doen om relevant te blijven?


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven