Nieuws   
Belg wil contact via video en social media
  • 03 juli 2015
  • Redactie

Belg wil contact via video en social media

Belgische consumenten willen dat bedrijven nieuwe mogelijkheden bieden om met hen te communiceren, zoals video en social media. Dit blijkt uit het wereldwijde onderzoek ‘Autonomous Customer 2015: On hold for Intelligent Customer Service’. De studie, waarbij 5.500 consumenten uit tien landen waaronder Nederland zijn ondervraagd, kijkt naar consumenten die online op zoek gaan naar informatie om hun aankoopbeslissingen te staven.

IBM opent Interactive Experience Lab
  • 01 juli 2015
  • Redactie

IBM opent Interactive Experience Lab

IBM heeft haar Groningse servicecenter, dat al sinds juli 2013 operationeel is, uitgebreid met een zogeheten Interactive Experience Lab. In dit interactieve lab kunnen ontwerpers en programmeurs praktische oplossingen bedenken en uitvoeren voor problemen van voornamelijk Nederlandse organisaties. Tevens kunnen klanten zien hoe IT-oplossingen helpen op een klantgerichtere manier te gaan werken. Op de strategisch gekozen locatie, met een universiteit en hogeschool om de hoek, wil IBM de komende jaren van de huidige 100 medewerkers groeien naar 400 medewerkers. ‘We hebben nu al moeite om aan de klantvraag te voldoen’, stelt Johan van der Stel, directeur IBM Services Center Groningen ambitieus.

Retailers moeten customer journey beter in kaart brengen
  • 01 juli 2015
  • Redactie

Retailers moeten customer journey beter in kaart brengen

Hoewel winkelen op het web de afgelopen jaren een flinke vlucht nam, doet zo'n 93 procent van de consumenten aankopen nog altijd in de winkel om de hoek. Toch doet de traditionele winkel er goed aan om te werken aan een online experience. Bijna een derde van de verkoop in fysieke winkels wordt namelijk beïnvloed door het gebruik van een digital device door de consument. Dat blijkt uit het onderzoek ‘Navigating the new Digital Divide’ van Deloitte Digital.

Hackingaanvallen sneller opgespoord
  • 01 juli 2015
  • Redactie

Hackingaanvallen sneller opgespoord

IDENTIKEY Risk Manager (IRM) heet het nieuwste wapen van VASCO Data Security International, dat hackingaanvallen kan identificeren en voorkomen. Volgens de specialist op het vlak van authenticatie, elektronische handtekeningen en beheer van identiteiten verbetert IRM de methodes en de snelheid waarmee organisaties fraude kunnen opsporen. Daarnaast kunnen meer veiligheidsfuncties worden verricht op de achtergrond, zodat gebruikers zich minder met beveiliging hoeven bezig te houden.

FBTO, ING, KIA, KPN XL en ZRTI weten klanten te raken
  • 30 juni 2015
  • Redactie

FBTO, ING, KIA, KPN XL en ZRTI weten klanten te raken

FBTO, ING, KIA ,KPN XL en het ZRTI zijn de winnaars van een Emotional Experience Certificaat 2015. Met de benoeming tot Emotional Experience Inspirators geeft de Inspirators Board aan dat zij bovengemiddelde en inspirerende prestaties op het gebied van Customer Experience Management leveren. De certificaten zijn op 19 juni toegekend tijdens de tweede Emotional Experience Inspirators Day, een initiatief van Integron, Altuïtion, Brunel en Verint.

Klantenbinding hoog op prioriteitenlijst
  • 29 juni 2015
  • Redactie

Klantenbinding hoog op prioriteitenlijst

Klantenbinding wordt meer en meer ingezet als maat voor merkentrouw. Ruim 80 procent van de marketeers vindt dit belangrijk. Dat wijst onderzoek van B2B Marketing en The Telemarketing Company uit. Onder klantenbinding verstaan we hoeveel tijd een klant bereid is te besteden aan een bedrijf. Iedereen raakt er steeds meer van overtuigd dat de band met klanten veel meer gerelateerd is met omzet dan meetgegevens over klanttevredenheid of onderzoeken naar merkentrouw.

Interactive Intelligence opnieuw in Leaders Quadrant van Gartner
  • 29 juni 2015
  • Redactie

Interactive Intelligence opnieuw in Leaders Quadrant van Gartner

Interactive Intelligence is door Gartner voor de zevende opeenvolgende keer in het ‘Leaders Quadrant’ geplaatst van het 2015 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure-report. De organisatie levert software en cloudservices voor collabaration, communications en customer engagement. ‘Ruim 20 jaar geleden zijn we begonnen met het bouwen van een all-in-one communicatieplatform voor het contactcenter’, zegt Don Brown, oprichter en CEO van Interactive Intelligence.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven
Dé jaarlijkse (e)commerce update: Shopping Today - 24 september 2015