Opinie   
34 - In the driver's seat
  • 05 maart 2015
  • De 50 Mooiste!

34 - In the driver's seat

Wist je dat 175 kilometer per uur rijden je zomaar 450 euro kan kosten? Er komt net een bekeuring binnen als we bij deze leasemaatschappij binnen zijn. Arval is in Nederland de nummer 4 in grootte, maar heeft de hoogste klantscores in deze branche. Voor Arval is goed letterlijk niet goed genoeg: ‘van goede naar excellente dienstverlening’ is het credo. We zijn benieuwd en gaan in gesprek met Matthijs Wouters, directeur operations, over de contacten met de klant en de berijders.

Van opzeglijn naar behoudlijn
  • 02 maart 2015
  • Jeroen Voorn

Van opzeglijn naar behoudlijn

'Om een goede postbode te zijn, moet het je diep van binnen iets kunnen schelen of mensen daadwerkelijk hun post krijgen.' Zomaar een grappig bedoelde zin uit een conference van cabaretier Daniël Arends. Maar toch zet die zin me aan het denken...Het raakt namelijk de kern van het hebben van wel of geen passie voor je werk. De kern van wel of geen succes. De kern van een goed of een slecht resultaat. En de kern van een behouden of een verloren klant.

Prins Clausplein
  • 17 februari 2015
  • Frank Rademakers

Prins Clausplein

Hoewel mijn verstand zegt dat tijd een vaste eenheid is, lijkt hij steeds sneller te gaan. Weet je nog dat we allemaal uitkeken naar het jaar 2000? En nu is het al weer 2015, internet en smartphones zijn niet meer weg te denken. Ook 2014 vloog weer voorbij, het jaar waarin ik samen met mijn teammanagers een aantal behoorlijk ambitieuze doelstellingen formuleerde. In lijn met de nieuwe titel Customer First: de klant op één en het niveau van de dienstverlening verder omhoog.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven
22 & 23 april - Multichannel Conference - Stel zelf uw programma samen