Adverteren

Adverteren


'Bedrijven zullen zich moeten onderscheiden door extreme klantgerichtheid en dat kan door toevoeging van de human touch. Als alles digitaal wordt, wordt menselijk contact schaars. En datgene wat schaars is, krijgt waarde en wordt strategisch. De rol van de customer experience manager is de klant binnen de organisatie te vertegenwoordigen: the voice of the customer. De beleving van de klant bestaat uit de som van de ervaringen opgedaan bij alle klantcontactmomenten. Alles moet kloppen.’

Dat is waar CustomerFirst over gaat.

U als adverteerder krijgt met CustomerFirst optimaal bereik onder managers die zich specifiek toeleggen op customer centricity, verbetering van het overall klantcontact en de klant memorabele ervaringen bezorgen, via een compleet media aanbod. U kunt CustomerFirst, de email nieuwsbrief, de website customerfirst.nl, events en de Multichannel Conference inzetten in uw media mix.

We leveren met het magazine, de website en de live events vakinhoudelijke informatie voor strategische managers (je denkt erover) en operationele managers (je handelt ernaar).
Daarom is het voor u dé ultieme plaats om uw doelgroep te bereiken: directeuren, customer experience-, marketing-, sales-, customer service-, contactcenter-, ICT- en databasemanagers betrokken bij beleid en beslissingen in (middel) grote bedrijven, in alle verticale markten.

Kortom: CustomerFirst geeft u als adverteerder, standhouder en/of sponsor het optimale rendement op uw mediabudget, dankzij het grote, doelgerichte en hoogwaardige bereik.

Download het mediapack 2017 (.pdf) met alle tarieven.

Wilt u meer informatie over advertentiemogelijkheden?

Neem dan contact op met:

Peter van Balsfoort, commercieel manager
+31 (0)348 - 485085
p.vanbalsfoort@bbp.nl

Wilma Tijssen, senior accountmanager
+31 (0)6-130 327 32
w.tijssen@bbp.nl