Abonneren

Abonneren

Neem nu een abonnement op CustomerFirst

CustomerFirst informeert je zowel digitaal als in print over hoe je de klant over alle kanalen heen centraal kunt stellen en hoe je de customer first-mentaliteit binnen het gehele bedrijf implementeert. Daarnaast biedt deze vaktitel je continu inzicht in noviteiten op het gebied van klantcontact.

‘Klant centraal’ niet voldoende
De klant centraal stellen volstaat niet meer met een snelle service en een goede bereikbaarheid van een bedrijf. Customer first is een strategische keuze geworden, waarbij een onderneming het klantbelang voorop moet stellen in alle bedrijfsprocessen. Niet alleen het proactief communiceren met, en adviseren van klanten is essentieel voor een gelukkige klantreis. Ook dien je relevante producten en diensten aan te bieden, zodat de klant bij jou altijd vindt waar hij naar op zoek is. De ingrediënten voor een positieve klantbeleving.

CustomerFirst helpt je het verschil te maken
Hoe zorg je ervoor dat jouw bedrijf hét verschil kan maken in service, nu ook zoveel andere ondernemers hierin proberen uit te blinken? CustomerFirst biedt je aan de hand van interviews, nieuwsartikelen en achtergrondstukken inspiratie voor een klantstrategie die past bij jouw bedrijf. Je leest hoe partijen uit dezelfde en andere branches customer first als mentaliteit hanteren en leert van hun successen en fouten.

De nieuwe basis (én meer) voor al jouw vakinformatie. Dat is CustomerFirst.

Abonnement CustomerFirst - Nederland (€ 99,-)
Het abonnement kost jaarlijks € 99,- (incl. BTW). Hiervoor ontvang je 10 keer per jaar CustomerFirst. Tevens profiteer je van kortingen tot wel € 100,- op de evenementen van CustomerFirst.

Vraag direct online uw Abonnement CustomerFirst NL aan


Abonnement CustomerFirst - Buitenland (vanaf € 139,-)
Woon je in het buitenland, dan gelden de volgende tarieven voor een jaarabonnement. Het tarief voor België is € 139,- (incl. BTW) per jaar, voor alle andere landen is dat € 159,- (incl. BTW).

Klik hier om een Buitenland Abonnement aan te vragen

Genoemde prijzen zijn inclusief BTW. Abonnementen zijn altijd overdraagbaar op een andere naam (bijvoorbeeld uw collega). Abonnementen worden automatisch verlengd. Opzeggen kan alleen schriftelijk en tenminste zes weken voor afloop van de abonnementsperiode van een jaar.

Vragen over uw abonnement?
Voor vragen over CustomerFirst-abonnementen kun je bellen met BBP Media, Francien Stolwijk: +31 (0)348-415305. Of stuur een e-mail naar: service@customerfirst.nl.