Podcast #19: Obvion

Podcast #19: Obvion
  • 12 februari 2016
  • Redactie

Vijf jaar geleden stond er niet eens een telefoonnummer op de website van Obvion. Als klant was het vrijwel onmogelijk om rechtstreeks contact op te nemen met de hypotheekverstrekker, alles moest via de tussenpersoon. Maar tijden zijn veranderd: extreme financiële klantgerichtheid is nu het devies bij Obvion, met klantpartnerschap als uitgangspunt.

Hoe is dit zo gekomen en wat heeft de hypotheekverstrekker gedaan om de transformatie succesvol te laten verlopen? Sydney Brouwer praat erover met Ralph Nieuwland, senior marketeer bij Obvion, in deze aflevering van Over Klanten Gesproken.

Net als een hoop andere bedrijf begon ook Obvion met een zeepkistsessie in een theater met alle medewerkers om een nieuwe strategie geïmplementeerd te krijgen. Daarna pakten ze echter door en zorgden ze ervoor dat alle afdelingen, teams en zelfs individuele medewerkers in de organisatie weten en voelen wat hun rol is in de nieuwe richting van het bedrijf. Shownotes bij deze podcast.

comments powered by Disqus