Nieuwe categorie toegevoegd aan NCCA 2014

Nieuwe categorie toegevoegd aan NCCA 2014
  • 8 januari 2014
  • Redactie

Met de Multichannel Experience Award bevat de jaarlijkse NCCA-strijd dit jaar weer een nieuwe categorie. Huidig juryvoorzitter Jessica Niewierra licht toe waarom. De inzendtermijn sluit over een paar dagen.

Op NCCA.nl staat het volgende over de Multichannel Experience Award: Voor de beste case op het gebied van een vloeiende kanaalbeweging tussen het contactcenter en diverse andere contactkanalen binnen een organisatie. Deze organisatie heeft ervoor gezorgd dat het voor klanten heel gemakkelijk is om van het ene naar het andere kanaal te gaan en dat er daarbij voor zowel de klant als voor de organisatie zo veel mogelijk waarde wordt gecreëerd.

Excellent
‘Iedere klant heeft een customer journey. Je begint bijvoorbeeld op internet, pakt vervolgens de telefoon en gaat daarna misschien nog naar de winkel. De verschillende kanalen kun je niet meer los van elkaar zien in het kader van de klantbeleving, vandaar dat wij deze nieuwe categorie in het leven hebben geroepen’, vertelt Niewierra. In algemene zin stelt zij dat de NCCA Awards de branche moet stimuleren goede dingen te doen waar de klant beter van wordt. ‘Daar ga ik sterk op letten bij het doornemen van alle inzendingen. De cases moeten écht excellent zijn, vernieuwend en de gehele branche moet ervan kunnen leren.’

De inzendtermijn voor NCCA 2014 sluit over een paar dagen. ‘Ieder jaar is het weer heel spannend en er wordt altijd flink gedebatteerd tussen de juryleden’, blikt Niewierra vooruit.

comments powered by Disqus