Aegon introduceert service-app

Aegon introduceert service-app
  • 6 augustus 2014
  • Redactie

Aegon-klanten kunnen via de nieuwe smartphone- of tabletapp van de financiële dienstverlener nu direct toegang tot hun Mijn-omgeving krijgen. Ingebouwd zit onder meer een knop om meteen in contact te worden gebracht met een servicemedewerker.

De lancering van deze app volgt op de introductie van Mijn Aegon een jaar terug en is bedoeld om de dienstverlening van de levensverzekeraar annex pensioenverstrekker mobiel beschikbaar te maken. Met behulp van hun smartphone of tablet kunnen gebruikers eenvoudig inzicht krijgen in hun spaarrekeningen, beleggingen, de waarde van levensverzekeringen, de pensioensituatie en de specifieke AOW-leeftijd. Klanten kunnen met de app ook spaargeld overboeken en persoonlijke gegevens wijzigen.

Later dit jaar volgen nog nieuwe functionaliteiten voor mobiele klanten, zoals het raadplegen van de hypotheek, inzicht in schadeverzekeringen en schade melden via de app aan de hand van een foto of door direct een schadeherstelbedrijf te zoeken op basis van de locatie.

comments powered by Disqus