NEC implementeert webchatopties in oplossing

NEC implementeert webchatopties in oplossing
  • 19 januari 2015
  • Redactie

NEC, leverancier van bedrijfscommunicatiesoftware, introduceert de nieuwste versie van UNIVERGE Business ConneCT. Release 7 van deze alles-in-één Unified Communications en contactcenteroplossing is onder meer versterkt met webchatrouting.

Rob Dinnissen, global productmanager van Business ConneCT, geeft aan dat de nieuwe oplossing beschikbaar is in twintig verschillende talen. ‘Hiermee kunnen organisaties, medewerkers en hun klanten veel efficiënter en effectiever communiceren. Erg sterk aan deze oplossing is zijn intuïtieve design en interface, waardoor hij eenvoudig te gebruiken en te managen is, met minimale training.’ In zijn optiek is het logisch dat webchat in het pakket is ingebouwd. ‘Customer service is een belangrijke differentiator voor veel organisaties en zeer waardevol voor het behouden en bestendigen van klantrelaties. Consumenten van nu willen communiceren via kanalen die zij zelf prefereren en vaak start hun reis online. De toevoeging van webchatopties is dan ook een gewichtige aanvulling voor telefonie en e-mail.’

Volgens NEC houdt dit nieuwe product agents gemotiveerd doordat zij kunnen werken met diverse communicatiekanalen. Ook heeft de ontwikkelaar het voor ze mogelijk gemaakt om tijdens een webchatgesprek met een klant om assistentie te vragen. Meer informatie vind je hier.

comments powered by Disqus