Conny de Zwart vertrekt bij Coöperatie VGZ

Conny de Zwart vertrekt bij Coöperatie VGZ
  • 17 april 2015
  • Redactie

Conny de Zwart, directeur Klantenservice en Klachtenmanagement van Coöperatie VGZ, stapt per 1 mei op bij de genoemde zorgverzekeraar. Aan CustomerFirst laat ze vandaag weten ‘op zoek te gaan naar nieuwe uitdagingen’.

De ervaren klantcontactprofessional werkte sinds april 2011 bij Coöperatie VGZ. ‘Sindsdien heb ik met veel plezier en enthousiasme gewerkt voor onze klanten. Samen met de medewerkers en veel betrokken disciplines hebben we veel veranderingen doorgevoerd en mooie resultaten bereikt, waarbij de klant en het klantbelang altijd hoog in het vaandel hebben gestaan.’ Desgevraagd vertelt ze onder andere trots te zijn op de kwaliteitsverbeteringen in het klantcontact. ‘Evenals op het klantbesef dat we breder in de organisatie hebben kunnen brengen.’  Voor haar VGZ-periode was De Zwart vier jaar directeur Operations van Agis Zorgverzekeringen. Daar bekleedde zij tevens de functies manager Frontoffice en manager Klantenservice.

2016
De komende tijd staat in het teken van nieuwe uitdagingen. ‘Ik wil tijd en ruimte voor mezelf creëren om een nieuwe fase, die zowel zakelijk als privé aanbreekt, vorm, inhoud en richting te geven.’ In het najaar is De Zwart voornemens op zoek te gaan naar nieuw werk, met als doelstelling om in januari 2016 weer ergens aan de slag te zijn. ‘Mijn kracht ligt in operations (backoffice) en customer service in relatie tot implementatie van grote verandertrajecten. In de zorgverzekeringsbranche liggen mijn roots, maar ik wil me ook breder oriënteren’, blikt ze vooruit.
 
Intern volgt Ramon van der Krogt haar per 1 mei officieel op.

comments powered by Disqus