Nieuwe CCO Kaseya stuurt customer successprogramma

Nieuwe CCO Kaseya stuurt customer successprogramma
  • 13 augustus 2015
  • Redactie

Kaseya, leverancier van cloudgebaseerde IT-managementsoftware, heeft Alex Cuevas aangesteld als Chief Customer Officer. Aan hem de taak om het customer successprogramma van het bedrijf in goede banen te leiden.

Het programma, dat werd opgezet om klanten het maximale uit hun samenwerking met Kaseya te laten halen, wordt de komende tijd uitgebreid met een onboardingproces, klanttrainingen en opleidingsprogramma’s, relatiesupport en professionele diensten en tools gericht op de behoeften van klanten. De nieuwbakken CCO gaat zich hard maken voor de ‘best mogelijke ervaring’ voor klanten van de IT-onderneming.

Concreet gaat Kaseya een gestroomlijnd onboardingproces inrichten, dat onder meer crossfunctionele tools bevat. Tevens gaat het investeren in nieuwe communicatiekanalen voor klanten om feedback te faciliteren en voor doorlopende interactie met het product, diensten en relatieteams.

comments powered by Disqus