Peoplesminds focust op customer centric koers

Peoplesminds focust op customer centric koers
  • 12 augustus 2015
  • Redactie

Peoplesminds, een nieuw strategisch consultancybureau aan de Amsterdamse Zuidas, richt zich op bedrijven in retail, travel en leisure, met het doel ze meer customer centric te maken. De organisatie profileert zich daarbij als 'het eerste bureau met 100 procent focus op een customer centric-koers'.

Volgens Michel la Pierre, founder en managing consultant zijn loyale klanten en waardevolle relaties de enige weg naar structurele groei. 'Doordat wij bedrijven helpen het leven van consumenten gemakkelijker, beter en leuker te maken veroveren zij een groter marktaandeel. Om dit resultaat te realiseren heeft Peoplesminds een unieke werkwijze en customer centric-modellen ontwikkeld. De kern van deze modellen is gebaseerd op de balans tussen consumentenaanbod, de klantreis, de klantbeleving en klantrelatie.'

Werkwijze
Het bedrijf brengt de huidige situatie in kaart, zet deze af tegen marktontwikkelingen en geeft een beeld van de customer centric volwassenheid van de organisatie. In een animatievideo, infographic en rapportage krijgt het strategisch management concreet beeld over hun toekomstige bedrijf, marktbewerking en hoe het hier met ondersteuning van het consultancybedrijf gefaseerd naartoe kan groeien.

comments powered by Disqus