Customer Experience Management Professional 2015 benoemd

Customer Experience Management Professional 2015 benoemd
  • 10 september 2015
  • Redactie

Robbert van Leeuwen is uitgeroepen tot Customer Experience Management Professional van het Jaar 2015. Hij is werkzaam als change consultant customer experience bij verzekeringsmaatschappij a.s.r.

Het 'heldere plan' van winnaar Van Leeuwen wordt volgens de jury van deze prijs gedragen door een uitblinkende strategie. Deze strategie is bovenal vertaald in klantgerichte programma's. ‘De customer journey is duidelijk vormgegeven en het plan is een realistische implementatie van customer experience management bij a.s.r.’ Van Leeuwen (zie foto onderaan) nam het op tegen twee andere genomineerden: Stephanie Juranek, marketing- en communicatiemanager bij accountancy- en adviesbureau PwC, en John Leerentveld, consultant en merkverkenner bij ICT-dienstverlener Carthago ICT.

De jury bestond dit jaar uit Egbert Jan van Bel (auteur van o.a. Kloteklanten), Kees Kerkvliet (partner TOTE-M), Ment Kuiper (directeur Customer Talk) en Hans Molenaar (directeur Beeckestijn Business School.

comments powered by Disqus
  • Deel dit artikel
  • Reacties
  • Link