Klantgericht in de leer bij Efteling

Klantgericht in de leer bij Efteling
  • 28 juli 2016
  • Redactie

Efteling gaat naar eigen zeggen haar klantgerichtheidstrainingen naar een hoger plan tillen. Door een samenwerking aan te gaan met TIAS Business School is het voor bedrijven nu ook mogelijk om een training op wetenschappelijk niveau te volgen.

Het pretpark biedt al enige tijd trainingen op maat aan om ook andere bedrijven te helpen de gastgerichtheid binnen organisaties te ontwikkelen. In samenwerking met TIAS is de bestaande masterclass voor bedrijven nu uitgebreid met een meer wetenschappelijk onderbouwde variant. Zodoende buigt onder andere een hoogleraar zich over de diverse bedrijfscasussen.

In reactie op de toenemende vraag naar het delen van de visie en kennis van Efteling op het gebied van bijvoorbeeld gastgerichtheid en storytelling, is tevens een Sprekerspoule in het leven geroepen. Dit team bestaat uit inspirerende pretparkmedewerkers die vanuit hun vakgebied en expertise de Efteling-filosofie met bedrijven delen. Meer informatie vind je hier.

comments powered by Disqus