Belvilla schuift 'klantenman' naar voren
Bret Kelly, sinds 2013 werkzaam als Chief Technology Officer voor @Leisure Groep, is benoemd tot managing director van vakantiehuizenaanbieder Belvilla. De vakantieverwachtingen van klanten waarmaken zo niet overtreffen is zijn voornaamste doel.
Belvilla, dat volgens het moederbedrijf een leidende positie heeft in de Benelux op dit moment, wil dit jaar zijn positie verder uitbreiden en ‘nog meer mensen mooie vakantiemomenten laten beleven’. De in 2005 naar Nederland geëmigreerde Kelly (zie foto onder) licht toe: ‘Onze vakantiehuiseigenaren stellen een kostbaar bezit beschikbaar - hun vakantiehuis - en verwachten van ons dat wij hier zorgvuldig mee omgaan en dat wij zekerheid en goede inkomsten bieden. Aan de andere kant vertrouwen gasten ons hun belangrijkste dagen van het jaar toe, namelijk de vakantie. Die vakantieverwachtingen willen wij niet alleen waarmaken, maar het liefst ook overtreffen.’ Ad interim zal hij de komende tijd nog zijn CTO-functie vervullen.
Tobias Wann, ceo van @Leisure Group, geeft aan te geloven in de kracht van een sterke klantenservice gecombineerd met technologie. Hij is dan ook enthousiast over de nieuwe managing director. ‘Ik heb Bret leren kennen als iemand met een groot hart voor onze klanten. Op technologisch vlak heeft hij ons naar een hoger niveau gebracht, waardoor we onze gasten, huiseigenaren en partners nog beter bedienen. Ik twijfel er geen moment aan dat we met hem aan de Belvilla-leiding onze internationale groeiambities waar kunnen maken.’
- klantbeleving
- tech
- hart voor klanten
- nieuwe managing director
- Bret Kelly
- @Leisure Group
- klantenservice
- klantverwachtingen
- Belvilla