Telfort snelt richting klant

Telfort snelt richting klant
  • 16 januari 2017
  • Redactie

‘Als eerste Nederlandse provider’ start Telfort met ‘vandaag besteld, vandaag in huis’. Producten die voor 12.00 uur worden besteld, zijn voor 21.30 uur in huis.

Met deze stap springt het telecombedrijf in op de toenemende behoefte van klanten aan gemak en eenvoud. Zowel nieuwe als bestaande klanten die online hun Telfort-abonnement verlengen kunnen gebruikmaken van de gratis service.

‘Als je een aankoop hebt gedaan, wil je deze het liefst zo snel mogelijk hebben. Zo ook met je nieuwe mobiel. In de winkel neem je je toestel zelf direct mee. Als je nu via Telfort.nl of via het contactcenter bestelt, staat de bezorger dezelfde dag nog bij je voor de deur en je kan direct aan de slag’, legt directeur Onno van der Poel uit. ‘Dat is toch genieten?’

comments powered by Disqus
  • Deel dit artikel
  • Reacties
  • Link