Aftellen naar het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland - Plaats 50 t/m 31
De verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is de publieksprijs van de CustomerFirst Awards, die tijdens een feestelijk gala op 20 april worden uitgereikt. We tellen af naar de top 10 en beginnen met de nummers 50 t/m 31.
Hieronder de uitslag, inclusief beoordeling.
Ranking |
Organisatie |
Cijfer |
31 |
DELA |
7,74 |
32 |
ASN Bank |
7,74 |
33 |
Simyo |
7,72 |
34 |
Karwei |
7,71 |
35 |
Bonprix |
7,70 |
36 |
Nettorama |
7,70 |
37 |
Hornbach |
7,70 |
38 |
Albert Heijn |
7,69 |
39 |
Gamma |
7,67 |
40 |
BCC |
7,66 |
41 |
Boni |
7,66 |
42 |
C&A |
7,66 |
43 |
Bijenkorf |
7,65 |
44 |
FBTO |
7,62 |
45 |
Univé |
7,62 |
46 |
Jumbo |
7,61 |
47 |
Formido |
7,61 |
48 |
Center Parcs |
7,60 |
49 |
Hema |
7,59 |
50 |
Intratuin |
7,59 |
De komende week wordt via het Twitteraccount van de CustomerFirst Awards onthuld welke bedrijven er op de plekken 30 t/m 11 staan.
- CustomerFirst Awards
- Samr
- prijs
- klantcontact
- Customer First Gala
- Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland
comments powered by Disqus