Yelp start Q&A-platform

Yelp start Q&A-platform
  • 16 februari 2017
  • Redactie

Online stadsgids Yelp breidt zijn diensten uit met een vraag- en antwoordplatform, simpelweg Questions and Answers genaamd. Gebruikers kunnen hier vragen stellen over specifieke plekken, zoals restaurants en attracties, waarop andere gebruikers kunnen antwoorden.

Deze reacties kunnen worden beoordeeld, waarna ze hoog of juist laag op een lijst van passende antwoorden komen te staan. Verder is het mogelijk een bericht te krijgen zodra een gestelde vraag is beantwoord. Volgens productmanager Brian Boshes kunnen gebruikers op deze manier sneller achter gewenste informatie komen.

Kindvriendelijk
Voorbeelden van vragen zijn hoe kindvriendelijk een bepaald restaurant is, hoeveel tijd je idealiter besteed bij het Kennedy Space Center en zelfs of varkens behandeld worden bij een specifieke dierenkliniek. De invoering van Question and Answer volgt op een pilot, afgelopen jaar, en is nu beschikbaar op iPhone, Android en desktop.

comments powered by Disqus