Postillion wil klanten totaalbeleving bieden

Postillion wil klanten totaalbeleving bieden
  • 15 maart 2017
  • Redactie

Hotelketen Postillion lanceert een nieuwe campagne onder de titel ‘Mind Your Business’. Kern van de campagne is dat de medewerkers van de hotels zich, aldus marketing manager Bart Peschier, ‘meer met de zaken van onze gasten gaan bemoeien’.

In de nieuwe campagne staan mens- en servicegerichtheid centraal. ‘Men koopt de ervaring, niet de vergaderzaal’, stelt Peschier. Daarom focust het bedrijf met de campagne nog meer op de totaalbeleving van de zakelijke gast en niet louter op de afzonderlijke producten en faciliteiten. Zo vangt een meeting host alle zakelijke gasten persoonlijk op, waardoor zij bij de receptie niet hoeven te mengen met hotelgasten.

Vrouwenparkeerplaats
Verder zijn er diverse services die de zakelijke gast ontlasten, zoals 15 minute fix, waarmee onverwachte problemen als een technische storing of een vergeten adapter binnen een kwartier worden opgelost. Ook nieuw is de female touch, een service die gratis bij te boeken is en onder meer inhoudt dat vrouwelijke gasten een parkeerplaats dichtbij de ingang krijgen.

Het is volgens Peschier de taak van de gastvrouwen en -heren om met persoonlijke aandacht een omgeving te creëren waarin gasten kunnen excelleren. Vandaar de aansporing van de medewerkers om zich meer te bemoeien met de zaken van hun gasten.

comments powered by Disqus