Rabobank gaat vol voor CX-optimalisatie

Rabobank gaat vol voor CX-optimalisatie
  • 12 juli 2018
  • Redactie

Rabobank selecteert het Voice of Customer-platform van Usabilla om meer inzicht te krijgen in de klantreis. De keuze is volgens de financiële instelling dé stap in het meer centraal zetten van de klant.

Met de implementatie van een VoC-oplossing wil de bank gebruikersfeedback opnemen in zijn digitale proposities. Doel is om in kaart te brengen waar de pijnpunten van klanten zitten, waarna de bank deze kan oplossen en de klantervaring kan verbeteren. Finbar Hage, Head of Data & Analytics bij Rabobank, licht de keuze toe: ‘De implementatie van Usabilla is een no-brainer; we willen een voorloper zijn op digitaal vlak en met Usabilla kunnen we de laatste stappen zetten om de algehele klantervaring te optimaliseren.’

Usabilla’s CCO Roel Jansen vult op zijn beurt aan dat de Rabobank met de implementatie van deze oplossing zich blijft differentiëren en de klant centraal wordt gesteld in al zijnactiviteiten.

comments powered by Disqus