‘Klantenbindingskanaal’ Proximity ter wereld gebracht

‘Klantenbindingskanaal’ Proximity ter wereld gebracht
  • 1 februari 2019
  • Redactie

Freshworks, leverancier van customer engagement software, roept Proximity in het leven. De b2c-messaging service moet bedrijven in staat stellen om klantcontact persoonlijker en proactiever te maken.

Proximity is toegevoegd aan het functiepakket van Freshchat, Freshworks eigen berichtendienst. Volgens de leverancier combineert Proximity tekst, audio, video on social messaging voor bedrijven en voldoet de service aan de verwachting dat messaging een belangrijke tool is om klanten te bereiken en te behouden. ‘Proximity in Freshchat draagt bij door customer serviceteams op dezelfde plek te brengen waar gebruikers en prospects zich bevinden. […] Je komt zo nog dichterbij de consument te staan’, zegt ceo Girish Mathrubootham. Het bedrijf deelt mee dat de uitrol gefaseerd zal plaatsvinden.

Freddy
Onlangs lanceerde de softwareleverancier Freddy, de naar eigen zeggen eerste omnibot ter wereld. De AI-engine biedt klanten contextuele selfservice en ondersteunt customer service professionals. Klanten van de softwareleverancier kunnen dankzij de koppeling met Google Assistant ook middels spraakoproepen servicesupport krijgen.

comments powered by Disqus