Omoda past inspirerende schoen
Nederlands familiebedrijf Omoda gaat een samenwerking aan met Photoslup. Het User Generated Content-platform moet de schoenenketen een helpende hand bieden bij het inspireren van klanten tijdens de winkelervaring.
USG kan de manier verrijken waarop merken met klanten communiceren. Marketinguitingen in deze vorm zorgen voor ‘authentieke content en het entertainen van de doelgroep’ (Marketingfacts, 2016). Omoda beschikte naar eigen zeggen over de nodige sociale content en heeft de ambitie een inspirerend merk te zijn voor klanten. Iris Teunissen (Influencer Marketeer bij Omoda): 'Daarom dachten we: laten we al die content op onze website publiceren om onze klanten extra te inspireren.’ In de zoektocht naar een gedegen USG-platform kwam de schoenenketen op Photoslurp uit.
Direct klantcommunicatie-platform
'Wij geloven sterk in de kracht van directe klantcommunicatie en zijn overtuigd van de noodzaak om inspirerende content te delen. Het is voor ons ook heel belangrijk dat de eigenaars van de foto’s de eer krijgen die hen toekomt. Daarin wordt voorzien met enkele klikken in de back-end’, concludeert Teunissen.
- winkelervaring
- USG
- Omoda
- klantinspiratie
- klantcontact
- klantcontact
- CX
- inspiratie
- klantervaring
- User Generated Content
- klantcommunicatie