QuoteFirst: Sophie Bechu (Philips)

QuoteFirst: Sophie Bechu (Philips)
  • 29 november 2019
  • Redactie

Dagelijks worden we blootgesteld aan een enorme informatiebrij, maar alles tot je nemen is natuurlijk een utopie. Deze krenten uit de pap bevelen we je in ieder geval van harte aan.

  • 'De klant behoort in alles centraal te staan. De ene keer is die klant een directeur of inkoper van een ziekenhuis, de andere keer een patiënt, radioloog of chirurg.'
     
  • 'Zorgen voor een excellente service is voor ons ook een belangrijke kpi. Philips investeert stevig in een "neverending lean journey", op weg naar continue verbetering en dat doen we in nauwe samenwerking met onze collega’s in de business.'
     
  • 'Op dit moment is er zoals bekend een schreeuwend tekort aan goede datascientists. Waar vind je die nog? Klonen is geen optie.'
     
  • 'Ik probeer mijn teams zo vaak mogelijk op te zoeken, er gaat immers niets boven persoonlijk contact. Zo weet ik wat hen bezighoudt, en waar we kunnen verbeteren.'
     
  • 'Uiteindelijk doe je toch alles voor die klant? Philips helpt met het realiseren van een "quadruple aim": het verbeteren van de ervaring van de patiënt, het verbeteren van gezondheidsresultaten, het verlagen van de kosten van de zorg en het verbeteren van de ervaring van zorgverleners.'


Lees hier het volledige interview dat Management Scope laatst had met Sophie Bechu, COO bij Philips.

comments powered by Disqus