Schiphol schaaft aan passagiersbeleving

Schiphol schaaft aan passagiersbeleving
  • 13 november 2019
  • Redactie

Schiphol gaat in zee met reclamebureau TBWA\Neboko. De strategische samenwerking staat in het teken van de passagiersbeleving en servicekwaliteit van de luchthaven.

TBWA\Neboko gaat de marketingcommunicatie voor de afdeling Consumer Products & Services verzorgen. Dit betreft onder meer parkeren, retail en food & beverage. Vanaf het tweede kwartaal in 2020 zal de nieuwe aanpak in media en middelen zichtbaar zijn. Evelien Franck-Klop, lead marketing communicatie bij Schiphol, licht de keuze toe: ‘De versimpeling die zij hebben weten aan te brengen in de communicatiestrategie en de kwaliteit, creativiteit en slagkracht die ze in de uitwerkingen toonden, waren voor ons doorslaggevend. We zagen de synergie ontstaan waar we naar op zoek waren.’ Namens het reclamebureau in kwestie laat ceo Rik Ledder weten uit te kijken naar deze samenwerking. ‘Als echte partners gaan we alle aspecten van de customer journeys verkennen en verrijken – van mobiel tot in de winkel.’

Lees ook: Schiphol breidt fysieke hub uit met datahub

comments powered by Disqus