Crisp gaat voor smakelijke servicebeleving

Crisp gaat voor smakelijke servicebeleving
  • 12 december 2019
  • Redactie

In samenwerking met SaySimple wil online bestelplatform Crisp een betere service-ervaring neerzetten voor klanten. Sociale mediakanalen moeten ervoor zorgen dat klantbetrokkenheid meer wordt aangezwengeld.

De online super wil zit door het nieuwe samenwerkingsverband extra inzetten op social messaging. Het jonge platform liet zich al eerder tegenover CustomerFirst uit over de klantgerichte doelen van het bedrijf. ‘Naast het bezorgen van superverse boodschappen via onze app, zien we dat een customer service lead-strategie het tweede vlak is waarop we onderscheidend willen zijn.' Daar wordt nu invulling aan gegeven.

Simpele keuze
‘We vinden het belangrijk om met een organisatie samen te werken waar het gevoel goed zit, en waar we mee kunnen bouwen. SaySimple zet de klant centraal en gaat op dezelfde manier te werk. Dat persoonlijke aspect, wat we ook inzetten bij onze klanten, zien we graag terug bij partners’, aldus Crisps Service Lead, Renee Terpstra. SaySimple’s voegt toe dat Crisp digitaal en customer first-denken centraal stelt.

comments powered by Disqus