Arbeidsmarktonderzoek trekt grotere jas aan

Arbeidsmarktonderzoek trekt grotere jas aan
  • 10 februari 2020
  • Redactie

Het door Inspire gehouden arbeidsmarktonderzoek, dat afgelopen december voor het eerst is gepubliceerd in CustomerFirst, wordt uitgebreid naar een volwaardig sectoronderzoek. Ook zijn sponsoren aangehaakt, met ieder een eigen expertiserol: OBI4wan, Woonoz en Graydon.

‘Onze doelstelling is om jaarlijks meer dan 1.000 klantcontactprofessionals op tactisch en strategisch niveau mee te laten doen aan het onderzoek. Dit is een ongekend hoog aantal respondenten voor een sectoronderzoek op dit niveau, maar hierdoor krijg je wel een heel zuiver beeld van de trends en ontwikkelingen binnen de sector’, meent Inspire-ceo Ilja Gleiser. Aansluitend worden deze inzichten opgenomen in een whitepaper die voor iedereen gratis te downloaden is. ‘We willen hiermee echt ons steentje bijdragen aan het verbeteren en ontwikkelen van de klantcontactsector.’

Arbeidsmarktonderzoek 2019-2020

comments powered by Disqus