Trustpilot zet COVID-toppers in het zonnetje
‘Thanks a million’: middels een nieuwe campagne wil reviewsite Trustpilot consumenten hun betrokkenheid laten tonen bij bedrijven die zich tijdens de coronacrisis wisten te onderscheiden op het gebied van service. Consumenten kunnen nu eervolle vermeldingen geven in hun reviews.
Consumenten zijn met name te spreken over pakketbezorgers en webshops, die ten tijde van de coronacrisis de verwachtingen wisten te overtreffen. Bezorgbedrijven die ondanks het virus klanten bleven helpen, werden het meest geëerd. Trustpilot stelt daarbij dat ook ‘prijs’ een belangrijke indicator blijkt voor een eervolle vermelding, al moet het belang van goede service niet worden onderschat.
Onderscheidende service
De eervolle vermelding wordt net zo eervol getoond op de Nederlandse website van Trustpilot, aldus de organisatie. Inmiddels zijn er meer dan een miljoen consumenten geweest die bedrijven in het zonnetje willen zetten, waaronder ruim 60.000 Nederlanders. ‘We hopen dat er nog steeds vele Nederlandse consumenten bedrijven de credits blijven geven in de vorm van eervolle vermeldingen gedurende deze zware tijden,’ bepleit Chris van Dongen, Country Manager Benelux van Trustpilot. ‘Zo kunnen bedrijven zich blijven onderscheiden met hun dienstverlening en de waardering ervoor krijgen die zij nu meer dan ooit verdienen.’
Trustpilot waarschuwde eerder nog voor coronamisstanden.
- consumentenbeleving
- waardering
- onderscheidend
- dienstverlening
- coronacrisis
- Trustpilot
- service
- customer experience