Teleperformance wint internationale award voor COVID-19 Support Project

Teleperformance wint internationale award voor COVID-19 Support Project
  • 26 november 2021
  • Redactie

Teleperformance Benelux heeft dinsdagavond een award gewonnen tijdens de European Contact Centre & Customer Service Awards 2021 in Londen. In de categorie Most Effective Management of Peak Demand behaalde Teleperformance de hoogste erkenning voor de werkzaamheden op de COVID-19 Test- en vaccinatie-afsprakenlijn.

Teleperformance kreeg de gouden award tijdens de uitreiking van de ECCCSA, de ‘Oscars’ van de contactcenter-branche. De award is een verdienste voor de werkzaamheden die het bedrijf heeft verricht in opdracht van GGD GHOR Nederland: het bemannen van de COVID-19 test- en vaccinatie-afsprakenlijn. In zeer korte tijd moest het aantal medewerkers enorm worden opgeschaald naar uiteindelijk 14.500 collega’s. Dat medewerkers nagenoeg allemaal vanuit huis werkten en op afstand trainingen volgden, maakte de operatie nog uitdagender. Teleperformance is er in geslaagd om dit succesvol te realiseren. Norbert van Liemt, CEO Benelux & Suriname: ‘Deze award is een erkenning voor de continue innovatie van onze dienstverlening en de enorme inzet van al onze collega’s, daar zijn wij enorm trots op. Wij zijn dankbaar dat we een bijdrage mogen leveren aan dit maatschappelijke project. Deze maatschappelijke relevantie maakt de erkenning nog mooier. Juist in deze tijd blijven we onze kracht inzetten en zijn we constant in beweging op zoek naar verbetering.’

comments powered by Disqus