Uniek klantcontact vanuit Turkije

Uniek klantcontact vanuit Turkije
  • 8 december 2022
  • Kel Koenen

Engage breidt haar Nederlandse activiteiten in klantcontact uit naar Turkije. Hiervoor is VANAD Engage een partnership aangegaan met Aytac Canbolat, de oprichter van Tulip Elite.

Na de start van de succesvolle samenwerking is besloten om de krachten te bundelen en vanaf vandaag samen verder te gaan als VANAD Engage Turkije. 'In Turkije hebben we toegang tot een hoogwaardig Nederlands arbeidspotentieel en hebben wij een unieke en bewezen kwaliteitsformule ontwikkeld, die bij een groot aantal van onze opdrachtgevers succesvol is geïmplementeerd', vertelt Lenhard Los, CEO VANAD Engage.

In deze formule zijn de Turks-Nederlandse klantexperts volwaardig onderdeel van de klantteams in Nederland. Een integrale aansturing, van elkaar leren en continu verbeteren zijn belangrijke bouwstenen voor het succes. In de aanpak staat de privacy- en databeveiliging centraal, daarnaast geeft het bedrijf met de Conversational Intelligence 100% inzicht in alle klantcontacten.

'Wij zien een grote passie en betrokkenheid bij onze klantexperts. Wij werken dagelijks met ruim 150 collega’s aan de beste klanttevredenheid. Wij zien ruimte voor verdere uitbreiding en willen komend jaar verdubbelen', aldus Aytac Canbolat, Directeur VANAD Engage Turkije. 'Een kwalitatieve aanpak en steeds blijven vernieuwen is voor ons belangrijk om een bijdrage te leveren aan het behalen van de ambitieuze doelstellingen van onze partners', concludeert Los.

comments powered by Disqus