Call-IT, IPG en In2Com bundelen krachten en worden WEngage
Sinds 1 januari 2023 bundelen de gespecialiseerde contactcenters Call-IT, IPG & In2com, gegroepeerd onder Koramic2Engage, hun krachten en gaan ze verder als één bedrijf: WEngage. CustomerFirst praatte even bij met CEO Wim Vintges.
Jullie hebben gekozen voor de naam WEngage. Wat is de achterliggende gedachte?
De naam WEngage bestaat uit twee delen:
“WE” onderstreept het partnership dat we willen aangaan met alle stakeholders: onze klanten, maar ook onze medewerkers en leveranciers.
“(E)ngage” is de link met Koramic2Engage en verwijst naar de continuïteit.
Dit leidt uiteindelijk tot onze baseline: Together for better connections, waarbij we de connectie met onze opdrachtgevers en hun eindklanten alsook met al onze stakeholders willen versterken.
Wordt er iets anders met de nieuwe naam?
We bundelen de krachten om een nog beter antwoord te bieden op de vraag naar kwalitatief hoogwaardige, uniforme klantcontactoplossingen op basis van de nieuwste technologieën binnen één en dezelfde virtuele omgeving. Dankzij de eenmaking zullen we ons nog efficiënter kunnen organiseren, onze voorsprong op het vlak van technologie behouden en een nog betere dienstverlening bieden. Zo willen we onze positie als dé referentie op het vlak van ‘customer engagement’ verstevigen en verder uitbouwen, in binnen- en buitenland.
Dat geldt voor heel Europa?
De blik verruimen van de Benelux naar Europa maakt ook deel uit van de nieuwe strategie, zonder de link met de regionale markt te verliezen. Onze bestaansreden is om klantcontactoplossingen op maat aan te bieden in heel Europa waarbij we een partner zijn voor opdrachtgevers die op ons beroepen voor onze gepersonaliseerde en no-nonsense futureproof aanpak. Het is onze missie om authentieke klantervaringen te creëren met tevreden mensen versterkt door innovatieve technologie en gecertificeerde processen. Op deze manier kunnen we de klantverwachtingen niet alleen inlossen maar ook overtreffen.
Wat zijn aankomende acties voor het nieuwe jaar?
Ondanks dat de gebundelde organisaties al meer dan 30 jaar bestaan zullen we in eerste instantie focussen op het bekendmaken van deze nieuwe naam binnen de sector en bij het grote publiek.
Daarnaast zetten we naast regionale groei ook sterk in op Europese groei. Zo creëren we nog meer opportuniteiten voor onze medewerkers, onze huidige opdrachtgevers en hun eindklanten alsook potentiële nieuwe klanten.