Next step in de customer journey

Next step in de customer journey
  • 9 januari 2023
  • Kel Koenen

Luchtvaartmaatschappij Delta introduceert dit jaar verregaande personalisering voor leden van het loyaliteitsprogramma SkyMiles om de reiziger van huis tot eindbestemming nog betere ervaringen te bieden.

Met Delta Sync creeert het bedrijf in 2023 een ecosysteem van digitale diensten gepersonaliseerde ervaringen door met gratis Wi-Fi exclusief entertainment aan te bieden en eten en drinken naar eigen keuze van favoriete merken. 'Delta Sync verhoogt wat het betekent om SkyMiles-lid te zijn door een reis mogelijk te maken die perfect bij je past en die meer de moeite waard wordt naarmate je meer reist', vertelt CEO Ed Bastian. 'De toekomst van reizen is er een waar je digitale en fysieke ervaringen op een naadloze, warme en persoonlijke manier samenkomen, waardoor die menselijke reisverbindingen nog betekenisvoller worden.'

Delta Sync ervaren is eenvoudig: klanten worden gratis lid van SkyMiles om een profiel aan te maken en reizen te boeken. De luchtvaartmaatschappij zet een stap voorwaarts om ervoor te zorgen dat elke reis naadloos past bij iedere reiziger. Op de grote Consumers Electronic Show (CES) in Las Vegas onthulde Bastian de visie voor een nieuwe standaard van gepersonaliseerd reizen, met een ecosysteem van ervaringen die de behoeften en voorkeuren van de klant centraal stellen tijdens de reis.

Foto: Delta Airlines

comments powered by Disqus